ŠTĚNÁTKA V NOVÝCH DOMOVECH

22.11.2012 10:09

Po delší odmlce jsme zase zpět,všechny prtíci mají své milujíci paniky a mají se skvěle.Pravidelně se vídám s Agim,který zůstal v rodině, takže mě a celé mé smečce dělá často společnost. A někdy je u nás i na hlídání, takže tesknit se mi ani nemůže :)) ,Agi šel do nového domova jako první a jsem ráda že je náš :-)).Něco o Agim jak ho vydím já je to vyrovnaný živý pejsek ,který potřebuje dost zaměstnat, alej ak mám zprávy tak u páníku je to gaučák :)).Je šikovný na venčení ,tak snad mu to vydrží ,jinak zůstal na přirozené stravě barf a tím chci poděkovat hlavně Milanovi ,že se toho ujal a opravdu si nastudoval co a jak má být a dělá to na 100%. Agi je bílý pes z dobrým pigmentem ,který se mu začal dělat už i na očíčkách ,takže pak bude ještě více neodolatelný exterier zatím vypadá moc nadějně ,ale vše ukáže čas Agi šel do rodiny hlavně jako společník a kamarád ,rádi by nějaký sport agility treky a triky ,coursing takže nudit se nebude :)). A VŠE OSTATNÍ UKÁŽE ČAS.

A ted moje srdíčko Bucifálek,i u něj mám to štěstí ho vídat často a sledovat jak roste do krásy BUCÍK v etwrieru je právě ten proč jsem toto spojení dělala a mám radost ,že zatím se to tak i vyvyjí .Menší pejsek pracovního typu s krasnými rovnými liniemi a silnou kostrou.Jeho eterier pokud se bude ubýrat tímto směrem můžu se jen dmout pýchou :)).Sice na našich výstavách to bude zajímavé že .......,majitelé ho mají hlavně jako kamaráda a sportáka ,ale i jsme se bavili  že nejakou tu výstavu pro moji a pak následně i pro jejich radost  zkusí :-))),byla by škoda ho neukázat ,ale zase nebudem předbíhat uvidíme vše se mění tak si počkáme co z kluka nakonec vyroste. Doma mu říkaj ORI ,ale pro mě a mnohé co ho znaj je stále BUCÍK :-))). jeho menší panička by ráda zkusila agility a nějaké triky a třeba i ten dogdencing BARČO BUDETE SILNÝ TÝM :-))).Bucík je vyrovnaný klidnější pejsek snad po tatkovi Lestrovi :-))

ostatní dva jsou střeštěný po mamince:-))

A ted naše jediná psí slečna Růženka . Růženka žije s rodinou kousek u Brna,ale ani to není problém jí občas zajet navštívit, Růženka má doma psí kámoše a taky dva príma kloučky co sní řádí ,takže se má skvěle. Panička se chce věnovat výstavám a následně chovu z čehoš mám velkou radost a držím vše co mám. Růža se jeví taky jako velmi nadějnou je to malá fena se silnou kostrou a pořádným kožíškem.:-))).Doma je to zlatíčko jinak tu byla pěkná čertice:-)).Růža je taky na syrové stravě Barf a moc jí chutná .

CHTĚLA BYCH PODĚKOVAT VŠEM MAJITELŮM  NAŠICH ŠTĚNÁTEK ŽE SE TAK SKVĚLE STARAJÍ A ,ŽE MŮŽEM BÝT VE STÁLEM KONTAKTU,PRO MĚ JE TO STRAŠNĚ DŮLEŽITÉ A CENÍM SI TOHO . TENTO PRVNÍ VRH PRO MĚ HODNĚ ZNAMENAL A BUDU NA NĚJ DLOUHO VZPOMÍNAT ASI I TÍM ŽE JE PRVNÍ .

CELÁ SMEČKA POSÍLÁ RATOLESTEM POZDRAV A MATKA BIBI HUBIČKU .MÁME VÁS RÁDI LUCIE A CELÁ SMEČKA