štěnátka mají 6 měsíců

06.03.2013 11:23

Ten čas tak hrozně letí; malá Bibiňátka jsou na světě už něco málo přes půl roku. U kluků se tak nějak podařil vyfotit postoj Na Bucíčka se koukněte zde a na Agouška zde (je to švihák lázeňský ).
Přišly i zprávy od Růženky. Má se moc dobře, je moc šikovná a začala s paničkou chodit na cvičák, kde byly obě pochváleny, jaký spolu mají krásný vztah a jakou má Růženka dobrou povahu. Za to jsem moc ráda. I když nemyslete si, Růža si umí sjednat pořádek stejně jako Bucík, a Agula bambula je prostě Bambula . Agouška vidím často; společně trávíme víkendy na agility, coursingu a teď cvičíme i poslušnost, kterou zatím zvládá úžasně Jen ten páníček se musí učit . Jinak jsem na kluky náležitě pyšná a jsem ráda, že Agoušek nakonec zůstal v naší rodině, má se skvěle, užívá si svého psího života naplno a se vším všudy a že je šťastný. Bucíka jsem viděla po delší době a změna veliká. Přivítal mě krásně zarostlý sebejistý rošťáček, který prošel prvním velkým trimováním a byl moc šikovný. Bucík také chodí na hodiny poslušnosti a pochválení se stejně jako jeho sourozenci nevyhnul. Třeba se časem začne věnovat nějakému psímu sportu.