Seminář "Výživa psů"

21.11.2011 11:23

SEMINÁŘ KRMENÍ SYROVOU STRAVOU

12.11. Na tento seminář  jsem vyrazila jak jinak než se svojí kamarádkou  Lenkou Zalabákovou ,která své pejsky takto krmí více než dva roky.Protože převážně i já už krmín nějakou dobu syrovou stravou. A chtěla jsem se více  o tomto spůsobu krmení dozvědět a porozumět, což v podání   Pavlíny Vazdové, dlouholeté chovatelky a poradkyni ve výživě psů,se podařilo Konstatuju- Nebarfuju, prostě krmím syrovým :-).  Neřídím se striktně tabulkami, nepřepočítávám žádné hodnoty a psi výborně prospívají.  Držíme se pár zásad a zdravého rozumu. Skvěle zorganizovaný seminář se konal v příjemném prostředí areálu Toulcův Dvůr a představily se nám i nové zástupkyně dodavatele masíčka pro psy, nyní https://www.bd-yummy.cz. Objevila jsem tam prima věc a tou jsou sušené hovězí plíce. Už žádné kapsy plné piškotových drobků :-D. Plíce nejsou cítit, dobře se lámou a psům strašně moc chutnají.  Stejně jako já není odpůrcem granulí, ale proč zkrmovat průmyslově připravené směsi, když můžeme krmit pestrou syrovou stravou a vždycky víme, co psovi podáváme. Mým psům tento způsob krmení maximálně vyhovuje.

foto Lenka Zalabáková

>>foto<<